נטע רימון  |  סטודיו לציור

מודל ייחודי
ללימוד ציור

במשך זמן רב חשבתי איך אוכל לשלב בין תחום היצירה והציור לבין כלים מעולם האימון המנטלי, באופן שיאפשר לימוד ממשי של טכניקות, חומרים ושיטות ציור ובנוסף תרגול הדרך לשיפור איכות החיים.
דרך התורמת להתפתחות אישית,  המגלה את השקט הפנימי וההשראה שמביאה לידי ביטוי את האמירה האישית בציור.

מודל זה נולד אחרי הכשרה מקצועית אקדמית רחבה, בשילוב ניסיון של שנים
כיוצרת ומורה לציור לקהל מגוון, בדגש על ילדים ונוער במסגרות חינוך מיוחד,
וילדים מהחינוך הרגיל הפורמאלי והבלתי פורמאלי, שם גיליתי את "ילדי אמצע".

קבוצות אחר הצהריים

לילדים ולילדות
מוכשרות וסקרניות

קבוצות בוקר וערב

למי שרוצה ללכת בדרך היצירה
לתרגל ללמוד ולצייר

מתוך מחקר אקדמי איכותני שערכתי, יצרתי מענה לקשיים ואתגרים של ילדים וילדות, אם זה קשיים לימודיים, חברתיים, אישיים או משפחתיים, יחד עם הכוונה ומתן כלים גם להורים ולמלווים שלהם.

המודל הייחודי ללימוד ציור, משלב כלים אימונים עם כלי היצירה, ובנוי משלבים אשר מחברים בין מה שקורה במציאות, הציור עצמו, לבין המודעות העצמית. המודל מתווך בין רגשות, מחשבות ותחושות ומאפשר שיח בשפה נוספת שאינה מילוליות.

המודל הייחודי ללימוד ציור, קיבל הכרה ממשרד החינוך וממערכת החינוך הבלתי פורמלי וזכה להצלחה רבה.

אז מצאתי את הדרך לעשות את זה, כחלק מתהליך הלימוד, התנסות והעצמת חוויית היצירה, אני שוזרת כלים להתמודדות עם מעצורים, חששות והתחבטויות שונות.

חשוב לזכור, שלסטודיו מומלץ להגיע עם רצון אמיתי ונכונות לעשות את הדרך שבעיקרה מהנה מאוד, ולצידה התמודדויות מרתקות ומתגמלות מאוד.

המודל הייחודי ללימוד ציור, מתרחש בסטודיו, בין יצירות וחומרים בין צבעים, ניירות ובדים, במרחב מלא השראה שבו יש הזדמנות לשיח יצירתי, שיח בינך לבין עצמך, בינך לביני ובינך לבין העולם שסביב, כל הטוב הזה קורה תוך כדי לימוד ותרגול שיטות וטכניקות ציור

רישום

בעפרונות, פחם, גירים, ציפורן, ציור מודלים, נוף, טבע דומם, ציור מרקמים, צורות, הצללות ועוד

צבעי מים

טכניקות ועבודה בשכבות, ערבובי צבעים, שקיפויות, ציור חופשי

צבעי אקריליק

צבעי יסוד וערבובים, חומריות ומרקמים

שיעור פרטי

הלימוד מותאם באופן אישי, ומתחיל בגישה נכונה אל הדף הלבן דרך יסודות רישום וצבע, קומפוזיציה, אור וצל צבעים וחומרים מגוונים, תרגול ואתגרים יצירתיים מעודדי השראה. בשיעור פרטני הלימוד הוא מעמיק אינדיבידואלי ומקצועי ממנו אפשר לצאת עם תובנות מקצועיות ואישיות ולתוצאות מפתיעות.

שיעור בקבוצה

לימוד מעמיק ומקצועי המתקדם על פי ניסיון ומטרות אישיים, דרך הרחבת אופקים והעמקת הידע בכל הנוגע לטכניקות ציור. המודל הייחודי ללימוד ציור פותח אפשרות להכרות עם מערכות יחסים, השפעות ודינמיקה חברתית תוך כדי תהליך היצירה בקבוצה.

וכך בהנאה והשראה רבה נעבור תהליכים בהם התרגול, שנותן ערך מוסף לכל החוויה הנהדרת הזאת, נוגע בתחומים המשיקים לתהליכי הציור ומלווים אותנו ביום יום, כמו בחירה של מה לצייר היום, זו צורת מחשבה שאפשר ללמוד ממנה ולהשליך גם למקומות אחרים בחיים, או הרגלי עבודה שאותם אפשר להתאים באופן אישי מתוך העדפות אישיות ומצבים משתנים, יחד עם תרגול גמישות והכלה עצמית.

תהליך זה, מעניק יחודיות לחווית היצירה, מעצים כישרונות גלויים ומגלה יכולות נסתרות, לצד למידה המנחה דרך להתמודד עם תסכולים, קבלה עצמית, פירגון הדדי, הקשבה ואפילו התידדות עם ביקורת עצמית, המודל מפתיע מעודד לסקרנות וחקר ומוביל להגשמה עצמית ולתוצאות יוצאת דופן.

דילוג לתוכן