אימון רגשי באמצעות יצירה

אתגרים תסכול וחוסר שביעות רצון עלולים להפריע לשגרת החיים, הדילמות, המחשבות, השאלות, ומולם הרצון העז לשקט ושלווה מדגיש את הקונפליקט.
לוחות הזמנים כבר לא מתאימים לשום דבר שתכננת ואת מרגישה שאין מספיק שעות ביממה, בשלב זה התסכול והלחץ משפיעים על השקט הנפשי, זה בדיוק הזמן לעצור רגע, ולהיזכר בעצמך להיזכר שאם את לא תדאגי לעצמך ולא תשמרי על הכוחות ועל מקורות האנרגיה והחיוניות שלך, יהיה לך קשה להתקדם.

כשאת מסכימה לבחור לעשות דרך ולהעז לפרגן לעצמך תהליך משמעותי שיכול לקדם אותך ולתמוך בך, אז מתרחש תהליך יצירתי שיכול לעשות שינוי של ממש בחייך.
כך את פותחת בפני  עצמך דלת לצמיחה לשלב הבא שלך, עם אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות שבו יתאפשר לך לבחור את רמת החופש והנינוחות בחייך, פיתוח וגילוי היכולות והכישורים שלך, מתוך הבנת הקשיים, הפחדים והאתגרים שעולים תוך כדי התהליך, לצד ראיה מפוקחת ומודעת והעצמה בלתי מותנת המתאפשרת דרך תרגול, התבוננות, מודעות עצמית וערות ולמה שקורה לך בגוף באמצעות תשומת לב לנשימה.

תהליך היצירה תוך כדי אימון המודעות העצמית מעורר הכרות מעמיקה עם מי ומה שאת היום, מעורר השראה ומצמיח את מערכות היחסים שלך עם עצמך ועם הסובבים אותך ומאפשר לך לפרוץ דרך בתחומי החיים והאתגרים שבשגרת היום ואלה המגיעים בתקופות שונות.

המודל הייחודי לציור, מלמד אותך דרך מקורית הפותחת בפניך אפשרויות להגשמה עצמית ומציאת ההשראה שבתוכך.

למי מתאים המודל הייחודי ללימוד ציור ?

המודל מתאים לנשים בכל גיל לילדים ולילדות בכל שלב בחיים, וכן לא תאמינו המודל מתאים גם לבנים ולגברים, ברגע שיש רצון ותשוקה ליצירה והבעה בציור, שפת האמנות פותחת אפשרויות ומנווטת בדרך מלאת השראה המאירה גם את הקשיים והדילמות המתעוררות בדרך

ויוצרת שפה בין לאומית, נגישה, רכה, ומכילה המאפשרת הבעה  אותנטית וגלויה, דרכה ניתן לממש את הכישרון, היכולת ועוצמת הדרך פנימה.

המודל הייחודי ללימוד ציור – מתקיים בסטודיו בקבוצות קטנות או באופן פרטני, תוך ליווי מקצועי ובהתאמה אישית.

התבוננות במה שקורה לך בגוף, בנפש, בתודעה, וגם ממש עכשיו, יחד עם תשומת לב לנשימה שלך, המחברת בין תחושות הגוף לתודעה, הם חלק מהכלים המעודדים השראה ויצירה מתוך חוויות החיים.

כל שעליך לעשות זה לגלות אותך.

יחד נצעד במסע המופלא אל החופש היצירתי שלך.

חיבור בין נשימה לתשומת לב למה שקורה לך בגוף, מעודדים השראה ליצירה מתוך חוויות החיים

דילוג לתוכן