עדויות והמלצות

בתחן

להתאמן כדי לתחזק את עצמי יציבה ומדוייקת, מעבר לתרומה האדירה לעסק, אני, כבעלת העסק וכבעלת מקצוע שעובדת בעסק, יוצאת מורווחת מכל הכיוונים. היכולת להישאר במרחב של השראה ובדיוק הוויתי באופן עקבי ורציף מתפתחת באימון עם נטע, ולא רק. מתפתחת גם היכולת לשמור עליו. זה, הנכס האמיתי, שהולך וניבנה מהיסודות – שווה השקעה כי על בסיס היסודות האלה צומח הסיפוק והרווחה האישיים והרווחיות העסקית תופסת נפח ממפגש למפגש.
למה הכוונה?
החוויה הזו של הדיוק של מי אני ביחס לכל דבר ועניין משאירה את הפוקוס על העניין ומעמיקה את ההשפעה על המהות הפנימית שלי. מאפשרת לי להיות נוכחת במיטבי בכל בחירה, החלטה ופעולה מקצועית ועסקית, שלמה, שקולה ועניינית, ועם זאת, מאד מחוברת. טוב לי וטוב ללקוחות שלי.
משמע – טוב לעסק שלי.
נטע יודעת ומיומנת בזיהוי רעשי רקע ושאלות מנחות שמחזירות אותי לעצמי בנינוחות, בנועם וללא שיפוט. יש משהו מאד רגוע ומרגיע באופן בו מעובדים תכנים – גם רגשיים ואפילו קשים. היא נותנת אמון מלא ומזהה את הדבר הנכון ברגע והנכון והדרך הנכונה לעמת אותי עם ההרגלים והנחות העבודה שכבר מזמן הפסיקו לתרום לי. אלו ששקופות בעיני ומחזיקות את תקרת הזכוכית שאני מציבה מעל ראשי.
תודה, נטע.
אני ממליצה בחום לכל מי שלוקחת ברצינות את הבניה של העסק שלה לטווח הארוך עם יסודות איתנים, ללמוד לתחזק אותו במרחב האימוני שאת מזמנת.

בת-חן שפירא – קו מנחה לפיתוח עסקי | משפחה בהשראה

"פיתחתי יכולת הקשבה לעצמי והתבוננות בעצמי גם במצבים שגורמות לי להרגיש רע בעיקר מול הבן שלי, היחסים ביננו היו מאתגרים מאוד, היה לי קשה להכיל אותו ואת הצרכים המיוחדים שלו, היום אחרי התהליך שעברתי איתך למדתי איך להיות ולהתמודד עם המצב ובעיקר איך להתקרב ולאהוב את הבן שלי"
ח. בת 32.

"היחסים ביני ובין בן הזוג שלי היו מאוד מאתגרים והעלו בי הרבה חששות, פחדים ושאלות קיומיות בעיקר מול הרצון שלי להביא איתו ילד לעולם, מאוד התקרבנו ואחד הדברים החשובים שהבנתי בתהליך האימון זה לעשות את הכל מתוך אהבה או לא לעשות בכלל"
מ. בת 25

"את החששות והחרדות שלי נהגתי להסתיר ולהחצין יותר שמחה הומור ולהיות כייפית כזאת, שאף אחד לא יחשוב שאולי משהו לא בסדר איתי, דימוי הגוף שלי היה ממש נוראי וזה ממש פגע ביכולת שלי ליצור קשרים אינטימיים. בחדר האימון גיליתי שזה בסדר. שהכל בסדר. ושאני יכולה להיות אני ולהגיד מה שאני באמת חושבת. ניסיתי את זה בחדר האימון, והעולם לא התמוטט, ואת לא צחקת/ביקרת/שפטת כמו שהנחתי שייקרה, הגילוי הזה עשה אצלי שינוי אמיתי, העלה לי את הביטחון העצמי ושיפר את היכולת שלי לתקשר עם אנשים אחרים, לא האמנתי שאני יכולה להיות במקום כזה ולעבור כזה שינוי משמעותי, תודה נטע יקרה” 
ס. בת 27

"פיתחתי חמלה כלפיי עצמי,
הבנתי שאני לא אשמה במה שקרה לי, למדתי שיש בי את הכח להיות מי שאני בלי להתנצל על זה, מתוך הבנה שזו הדרך היחידה האמיתית שלי להתמודד עם עצמי ועם החרדות שלי ולחולל שינוי בחיי, עכשיו אני יכולה ללכת לכל מקום גם אם הוא מלא אנשים ולהרגיש בטוחה. תודה נטע על ההקשבה שלך ועל כל הדברים הנפלאים שגיליתי בדרך" 
ג. בת 17

"למדת אותי איך להקשיב לנשימה שלי, איך להקשיב לגוף שלי, מה זה מדיטציה ולמדתי איך לקחת את החיים בפרופורציות, איך לשחרר את הלחץ במריבות עם אמא שלי ואיך להרגע לפני מבחנים ובכלל במצבים מלחיצים שזה מאוד חשוב לי, בזכות זה הצלחתי לעבור כיתה למקום שעכשיו הוא הכי טוב בשבילי, תודה על ההכוונה, ההקשבה ובכלל על הכל"
ל. בת 16

"הכרת לי עולמות חדשים של רוגע ושלווה בהם אפשר להתחבר לאני הפנימי שלי, ולהיות אני בדרך אחרת, זו הייתה חוויה מרתקת, שעוזרת לי ברגעים הכי קשים ובהתמודדות מול הקשיים והמחלה שפגעה ביכולת התפקוד הפיזי שלי, תודה שהענקת לי חויה רוחנית כל כך מעצימה ומשמעותית שבזכותה אני יכולה להיות יותר ממה שנראה כלפי חוץ"
נ. בת 35

"למדתי ממך לקחת את הדברים ברגוע ולנשום, אני רגיל להגיב מאוד מהר ולא תמיד לחשוב לפני כל דבר, עכשיו למדתי גם לנשום וזה עוזר לי לעצור לפני שאני מתפרץ ולהפסיק את ההתנהגות שפוגעת בי ובאחרים, עברתי תהליך מאוד עמוק שלא חשבתי שהוא אפשרי בכלל, תודה לך על הכל"
ר. בן 25

"היה לי מאוד כייף איתך ומעניין, גיליתי צדדים נוספים בי וזה עורר בי השראה, למדתי מי אני מה אני ויצאתי עם המון ידע שילווה אותי לכל החיים, בנוסף לכל השאלות ולבעיות שליוו אותי המון זמן וגרמו לי לתסכול עמוק ואפילו סוג של דיכאון, עכשיו אני מרגיש שמשהו התעורר בי, אני בוחר את הדרך החדשה שלי מתוך אמונה בי, אני מודה לך ושמחה שבחרתי בך" 
ל. בן 30

"הכרתי לי את הערכים שלי, לימדת אותי שכשיש סיטואציה מסוימת יש הרבה אפשרויות להתייחס אליה, הבנתי שכולם אנשים טובים ביסודם ואלה שנהיים רעים הם פשוט שגו בדרך ואפשר לחזור ולתקן למדתי לסלוח, לעצמי ולאחרים, הרווחתי את היחסים שלי עם הורי חזרה – תודה לך על הכל"
ד. בת 47

"נטע יקרה שולחת לך חיבוק ענק על הנתינה והעצמה הרבה שלך לשירה,  שירקוש התבגרה מאוד ומיסתדרת יפה מאוד מבחינה חברתית אין ספק שעזרת לנו רבות בכך אוהבות מאוד" 
ש. בת 8 ואמא שלה

דילוג לתוכן