אימון אישי להתפתחות התודעה

אימון אישי לעשייה ספונטנית ומדויקת, מתחוללת כתופעת טבע

"האימון האישי הוא דרגת ההנעה (מוטיבציה) הגבוהה ביותר. הוא נותן ביטוי למיטב שבנו, אבל הוא מצריך זמן וסבלנות, ואיני מוציא מכלל חשבון את ההכרח לאמן ולהכשיר ולפתח אנשים במידה כזאת שמיומנותם תשתווה לרמת האמון שרוכשים להם" סטיבן קובי / שבעת ההרגלים של האנשים האפקטיביים ביותר.

תהליך אימון התודעה יכול להתחולל בדיוק כמו עונות השנה.
תופעות טבע הן תמיד מדויקות ונכונות ביחס לעצמן כי זה מה שקורה.
כשאת עם מה שקורה מתוך ערות להוויה למי ולמה שאת כרגע, קורה משהו מופלא והוא תמיד מדוייק לך בצורה קפדנית ומתוך כך היא נקיה ונטולת סבל, כעס וטינה שהם שלושת חסמי התודעה.

כאשר התודעה משוחררת מתפיסותיה ואת רואה וחווה את הקיום שלך כמו שהוא באופן נינוח וספונטני, הקיום שלך מתחולל סביבך בהלימה לעצמך. כי ככה זה.

גם אם קיימת דעה רווחת שבכל טוב יש רע ולכל דבר יש מחיר,

אימון התודעה מתרגל ערות המתבוננת על המתחולל בנינוחות וספונטניות ללא כל יחסיות, מתוכה מתקיימת עשייה מדוייקת וקפדנית נטולת שיפוט והיא נקיה ונטולת הסתות והפרעות תודעתיות.

להיות את כפי שאת, מתוך קיום של האהבה, להיות את בלי תפיסות ואחיזות ולשאול מי זה האני המתקיים בתוך ההתחוללות הזאת, והאם רק את קיימת עכשיו בתודעה שלך?

האם במצב שבו את מתבוננת על מי שאת ביחס לכאב, דאגה, תסכול או רגש ותחושה, לאדם אחר, לזמן, למקום, רק כך בתוך מערך יחסים כל שהוא את כבר לא רק בשר ודם? אז מי את ?

מערכת יחסים מכל סוג, בין בני אדם היא מערכת של יחסים = הכל יחסי.

ולכן, כאשר העשייה מתחוללת באופן ספונטני, ללא תלות בנסיבות החיים, היא מתחוללת כמו תופעת טבע, אין כל שליטה או השפעה עליה, לכן אין כל טעם ועניין לנסות ולהשפיע עליה, לשנות או לחזות אותה ואת מעלליה, עשייה הוייתית היא תוצר לווי של שחרור מכל מטען חוסם ומאמלל ומתוכה מתקיים חיבור להויה נקיה ומדויקת.

"מי ייתן ואוהב את עצמי , ואקבל את עצמי  בדיוק כפי שאני ברגע הזה" חיה צליק מורה ליוגה מופלאה.

שינוי הוא מצב קבוע שחוזר על עצמו שוב ושוב
טרנספורמציה היא התמרה – מצב אל חזור

בתרגול ויפסנה בעין דור

6

איך להפוך תסכול לגורם מניע

כור מחצבתו וכר הולדתו של התסכול הוא בתחושת חוסר שביעות רצון וטיפוח הפער בין הרצוי למצוי
2

אימון הוויתי כמניע...

עשייה הוויתית מתחוללת בדיוק כמו עונות השנה. תופעות טבע הן תמיד מדויקות ונכונות ביחס לעצמן כי זה מה שקורה
1

אימון = תרגול

אימון זו דרך להתקרב לעצמך, תוך הצגת שאלות המעוררת לחקירה פנימית. האימון מעניק מרחב מעניין שבו משתקפים פחדים ותסכולים לצד יכולות וכישורים
5

"בכל טוב יש רע ולכל דבר..."

המציאות היא מציאות כמו שהעץ הוא עץ אין בו טוב ואין בו רע יש רק מה שיש הפרשנויות למציאות ולמה שקיים הן אישיות ונובעות ממך ומאיך שבחרת לספר לעצמך את סיפור חייך
4

הקשבה כמראה למערכת יחסים

איכות מערכות היחסים שלך תלויה בתרגול יכולת ההקשבה שלך
3

"ילדי אמצע"

הקשיים שאתם מתמודדים ילדים אלה משפיעים ישירות על מצבם הנפשי והם נאלצים להשתלב במערך הקיים